Satışta İletişim ve Hoşgörü
Her şeyin başı iletişim, her şeyin başı algılarımız! Sışta iletişim ve hoşgörü eğitimimiz ile etkili bir satış en doğru yaklaşımı ve iletişimi sergilemenize yardımcı oluyoruz.
Bu Eğitimin Amaçları
Kazanım 1
Öz farkındalıkla başladığımız bu eğitim ile karşımızdaki kişiyi de (müşteri, ekip arkadaşı veya yönetici) tanıyarak en doğru yaklaşımı göstermeyi birlikte keşfediyoruz.
Kazanım 2
Bu eğitim ile birlikte içgörü oluşturmanın temellerini atarak, iletişimde hayat boyu öğrenmeye birlikte başlıyoruz.
Kazanım 3
Satışta iletişim ve etkileşimi kuvvetlendirmeyi, satıcı ve satın alan arasında sağlam bağlar inşa etmeyi amaçlıyoruz.