Müşteride Değer Yaratmak
Sahici ve etkili diyalog kurmak; beklentileri ve gerçek ihtiyacı anlamak için temel bir beceri. Müşteride değer yaratmak ise tam da buradan başlıyor. Pazarlama 4.0'ın temelinde olduğu gibi, öyle bir değer yaratırsınız ki markanızı müşterileriniz pazarlamaya başlar.
Bu Eğitimin Amaçları
Kazanım 1
Bu eğitim ile katılımcıların müşteri iletişiminde etkili olan unsurları anlamasını amaçlıyoruz.
Kazanım 2
Müşteride Değer Yaratmak eğitimi ile katılımcıların profesyonel bir duruş sergilemek konusunda farkındalık yaratmasını sağlıyoruz
Kazanım 3
Bu eğitim ile katılımcılara gergin ve zorlu koşullarla baş etme; empati kurma; güvene ve desteğe dayalı bir iletişim diyaloğu kurma becerilerini kazandırmayı hedeflemekteyiz.