Satış & Deneyim Akademileri

Eğitimlerimiz

Satış ve müşteri yönetimi konusundaki, çeşitli sektörlerden edindiğimiz ve uluslararası iş birliklerimizle güçlendirdiğimiz  deneyimlerimizi güçlü model ve metodolojilerle paylaşıyoruz. Detaylar ve size özel tam gün, yarım gün ve iki saatlik versiyonlarla sınıf içi ve dijitalde tasarlayabileceğimiz spesifik ihtiyaçlarınız için lütfen bizimle iletişime geçin.

1. Satış ve Deneyim Akademisi
1. Satış ve Deneyim Akademisi

Her seviyede, çıraklıktan ustalığa giden, deneyim ve paylaşım dolu bir yol tasarladık. Satışa ve müşteri deneyimine ilişkin teknik bilgilerle temeli sağlam oluşturduk, akademi boyunca devam eden uygulamalar dışında ön ve takip çalışmalarla çok zengin çok sahici bir yolculuk oldu. Birlikte uyguladığımız yol arkadaşlarımızın da bizim de içimize çok sindi. Kurumunuzun ihtiyacına yönelik özelleşirmelerle hedefe keyifle ulaşan akademilerimiz için; info@qmark.com.tr 

2. Etkili Satışın Adımları
2. Etkili Satışın Adımları

Başarılı satış süreçlerinin başında satış adımlarını tanımlamak ve bu sürece uyumlu ilerleyebilmek gelir. Satış ekipleriyle birlikte, satışın adımlarını netleştirerek sistematik hale getirip, iş sonuçlarına gözlemlenebilir, ölçülebilir katkı sağlıyoruz. Ayrıca satışta değer ve müşteri danışmanlığı kavramlarını geliştirerek iş pratikleri kazandırmayı tasarlıyoruz. Detaylar için; info@qmark.com.tr 

3. Satışta Koçluk Yaklaşımı
3. Satışta Koçluk Yaklaşımı

Doğru soruları sormak sizi en kısa yoldan sonuca götürür. Bu beceriyi yeni satış paradigmaları ile revize ettiğimiz eğitimimizde, sadece satış yapmak değil müşteriniz için danışmanlık yapan rolde olup değer yaratmanız hedeflendi. Detaylar ve kurumunuza özel içerikler için; info@qmark.com.tr

4. Satışta İnovasyon
4. Satışta İnovasyon

Kişisel inovasyondan yola çıkıyoruz ve farklı düşünce kalıpları geliştirerek sorunlara çözümler üretip, yeni fikirleri cesaretlendirerek nasıl geliştirebileceğimizi interaktif bir şekilde birlikte buluyoruz. Bu eğitim sonunda satış ve müşteri yönetimine inovatif yaklaşımlar sergileyecek ekiplerinize özel tasarım yapabilmemiz ve detaylar için; info@qmark.com.tr

5. Satışta İletişim ve İçgörü
5. Satışta İletişim ve İçgörü

Her şeyin başı iletişim, her şeyin başı algılarımız! Öz farkındalıkla başladığımız bu programda, karşımızdaki kişiyi de (müşteri, ekip arkadaşı veya yönetici) tanıyarak en doğru yaklaşımı göstermeyi birlikte keşfediyoruz. Böylece içgörü oluşturmanın temellerini atarak, iletişimde hayat boyu öğrenmeye birlikte başlıyoruz. Detaylar için; info@qmark.com.tr

6. Müşteride Değer Yaratmak
6. Müşteride Değer Yaratmak

Sahici ve etkili diyalog kurmak; beklentileri ve gerçek ihtiyacı anlamak için temel bir beceri. Müşteride değer yaratmak ise tam da buradan başlıyor. Pazarlama 4.0'ın temelinde olduğu gibi, öyle bir değer yaratırsınız ki markanızı müşterileriniz pazarlamaya başlar. Ekiplerimiz için ihtiyacımız bu diyorsanız veya kurumunuza özel içerik tasarlayalım istiyorsanız lütfen; info@qmark.com.tr